تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

همه دنیام تو

همه دنیام تو، آرزوهام تو، تو نفس هام تو

خاطره هام تو، روز و شب هام تو، وقتی تنهام تو

همه حرفام تو، اون که می خوام تو، اون که می خوام تو

باران ارزوست

 دختر کویر را باران ارزوست.. باران احساس .. شنیدن درد دل زیر باران احساس

تقدیمی به عزیزم

باورکنم ، یا نکنم / امروز دیگه ، ماله منی
عروس خونه ی دلم / تعبیر صد فال منی
باورکنم ،دستای تو /محرم دستای منه
بودنه تو ،همیشگی /خورشید دنیای منه
تا شب صدای پات میاد / دنیامو آروم میکنه
نگاه گرمو عاشقت / همیشه جادوم میکنه
صدای آشنات میاد / وقتی که محتاج توام
تو اوجه احساسی و من / عاشق با تو بودنم
باور کنم ، نم نم عشق / از پشت پلکام میریزه
قلبم دیگه ، جا نداره / دو چشمم از عشق لبریزه
باور کنم ، یا نکنم / نگات پره نوازشه
با مرد عاشقت بمون / از تو همین یه خواهشه
تا شب صدای پات میاد / دنیامو آروم میکنه
نگاهه گرمو عاشقت / همیشه جادوم میکنه
صدای آشنات میاد / وقتی که محتاجه توام
تو اوجه احساسی و من / عاشق با تو بودنم

روز هـای عمرم

دیـگــــــر تمــــــــــــامــــــــ شــــــــــــد
با آرامـــــــش وجــودش
روز هــــــــای عمرم با ارزشـــــــ شدند