تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

با تو هستم یار زیبام


نمی دانم کجای این قصه خوب ایستاده ای که از حواس لحظه هایم پرت نمی شوی...!!!!

تاب...

خیلی وقت است کهــــ "بی تابم"

دلــــــــــــــــــــــم تاب می خواهد...

و یک هل محـــــــــکم...

که "دلم"هری بریزد پایـــــــــــــــــین

هرچه در خودش تلنبار کرده را....!!

برای تو...


 

سکوت اینجا صدای تو

هوا اینجا هوای تو

پر از تکرار این حرفم :

دلم تنگه برای تو  

 

دلـتنگى


 

دِلْ تنگے اَم را با فاصلــہ مے نویسَمْـــ ...

     تا شایدْ فاصلــہ اے بین دِلَمْـــ  و تنگے بیُفـــتدْ ..  

حضور توست


تنهایی من یعنی

نابترین لحظه های خلوت دلم

که پر از هیاهوی حضور توست