تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

و همچنین

بآورتـــ بِشَود یآ نـﮧ

روزﮮ مـﮯ رسُد کـﮧ دِلَتــ برآﮮ هیچ کَس؛

بـﮧ اَندآزه ﮮ مَـטּ تَنگــ نَـפֿوآهَد شُد

برآی نِگآه کَردَنمـــ

כֿـَندیدنمـــ

اَذیتـــ کردَنمــــ

برآی تَمآم لَحظآتـﮯ کـﮧ دَر کـ ـنارَم دآشتی

روزﮮ خوآهد رسید کـﮧ در حَسرَت تِکرآر دوبآره مَـטּ خوآهـﮯ بود

می دآنم روزﮮ کـﮧ نبآشَم "هیچکَس تکرآر مـטּ نخوآهد شُد"

بی تو با تو بودم

هنر عاشقی من این بود که بی تو با تو هستم

همه چیز آرام است ... دل من استثناست

من تمنا کردم

که تو با من باشی

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست 

اَز خـــُـــ★ـــــــدا خواستَم

  ...صَبر کُـــــــטּ...

                                            ...این تَمـآمـِ حَرفَـم نیست...

                                       ..." تــُــو " نَباید دُعـاےِ مَـטּ باشی ...

                                    ... اَز خـــُــــــــــدا خواستَم ، مُوافِـــق بُود...

                                 مـــیتَـــوانی "خــُــــــــــــداےِ" مـَـــــــטּ باشـــــــے

برای تو میخوانم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَروالَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرللعالمین