تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

چقدر دلم هواتو کرده قشنگم

از تـو چـهـ پنهــانـ

           گــاهۓ برایـم آنقـدر خواستنـۓ مۓ شوۓ

                                                      کـ شـروع مۓ کنم

                                                                   بـ شمــارش تکـ تکـ ثانیـهـ

                                                                                     براۓ یکـ بار دیگـر رسیـدن

                                                                                                            بـ بوۓ تنتــ ...

آدمای دنیـــــــا

یواشــــکی دوستم داشته باش !
 
 آدمای دنیـــــــای من،
 
چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !

کاش تنها نبودم

حق با تو بود
می بایست می خوابیدم
اما چیزی خوابم را آشفته کرده است
در دو طاقچه رو به رویم شش دسته خوشه زرد گندم چیده ام
با آن گیس های سیاه و روز پریشانشان

کاش تنها نبودم 

دیگر حتی فرصت دروغ هم برایم باقی نمانده است
وگرنه چشمانم را می بستم و به آوازی گوش میدادم که در آن دلی می خواند
من تو را...
او را...
کسی را... دوست می دارم

"حسین پناهی"

دنیای ساده

 

دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست
اگر برف بیاید هست
اگر برف نیاید نیست
مثل دنیای من
اگر تو باشی هستم
اگر نباشی .....!