تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

چقدر دلم هواتو کرده قشنگم

از تـو چـهـ پنهــانـ

           گــاهۓ برایـم آنقـدر خواستنـۓ مۓ شوۓ

                                                      کـ شـروع مۓ کنم

                                                                   بـ شمــارش تکـ تکـ ثانیـهـ

                                                                                     براۓ یکـ بار دیگـر رسیـدن

                                                                                                            بـ بوۓ تنتــ ...

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:57 http://mbz-hr.blogsky.com/

سلام تنهای عزیز
حالتون چطوره؟؟امیدوارم که خوب و خوش باشید.
خیلی وقته که به وبت سر نزده بودم و بابتش شرمنده هستم
مزاحم شدم تا شب یلدا رو بهتون تبریک بگم و ایشالله شب خوبی در کنار خانواده محترم داشته باشید.به وبم سر بزنید لطفا.روح برادرت هم شاد ایشالله

صدف شنبه 2 دی 1391 ساعت 23:35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد