تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

بی دوست


زمستان را باور نکن !

هوا " بی دوست " ...

سردتر از این حرفهاست !!!

پیر شده بودم


به کوچه ای وارد شدم

که پیرمردی از آن خارج شد ...

پیرمرد گفت :

" نرو ، بن بست است "!

گوش نکردم و رفتم ...

بن بست بود ؛

به سر کوچه که رسیدم ...

" پیر شده بودم "!!!

بازی


شما که غریبه نیستین . . .دیگــه با عروسک هام بازی نمی کنـــم ..
بزرگ شـــدم !!!

خودم عروســـکی شــــدم ......

دلدادگی ...


امـتـداد بـازوانـت مـی شـود انـتـهـای دلـدادگـی …

مـی شـود هـمـان گـوشـه دِنـجـی که راحـت مـی تـوان زیست

دیدن هر بامداد


دیدن هر بامداد ، اتفاق ساده ای نیست !

خوشایند است و تکرار ناپذیر ...

گنجشکها بیخود شلوغش نمی کنند !!!