تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

وقتی تنها بودم ...

وقتی تنها بودم ، نمیدانستم ترا هدیه می گیرم !

و در نور سبز آشیانه ، با لبخند می میرم !

وقتی تنها بودم ، نمیدانستم از درخت عشق ، میوه می چینم

و پرواز کبوتران سپید را ، به چشم دل می بینم ...  

 

 

بی نهایت دوستت دارم .....

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 23:37 http://nazanin-e-man.blogsky.com

امشب ...
قاصدک خیالم را فوت کرده ام...
دیدمش...
به سوى آسمان رفت...
ماه را پشت سر می گذارد...
و کهکشانها را رد خواهد کرد...
چشم انتظار باش...
نشانى تو را به او داده ام...
به او خوب گوش کن...
به تو خواهد گفت...
که چه اندازه ...
دوستت دارم...

صدف دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 23:38 http://nazanin-e-man.blogsky.com

بچه ها یعنی منظور تنها کی میتونه باشه؟؟

صدف سپید خیلـــی کنجکاوی ولی اینو بدون که تنـــها هدیه اش را گرفته از خدا.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد