تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

تنــهام تیــام

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز.

نفس

زندگی اگر دشوار است،من از آن سخت ترم...  

                                                             باش نفس

نظرات 5 + ارسال نظر
*** سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:47

قلبم بقربون چشمات.
تو همیشه محکم و استواری.

علت دارد
چون تکیه بر جنس کوه استواری دارم ماشاالله

*** سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:52

چنان مستم کرده باده ی بادام چشمانت
که می نوشم شراب عشق را از جام چشمانت

اسیر جزر و مد ماه رخسارت شدم دیدی
چ طوفانی شدم تا ساحل آرام چشمانت ؟

عبورم می دهد فانوس چشمانت شبانگاهی
که غوغا می کند دلشوره های شام چشمانت

خیال دیدنت پر می کند سهم نگاهم را
نمی دانی چه حالی دارم از اوهام چشمانت

ب میقات غمت راهی شدم سودایی عشقت
و بر تن میکنم پیراهن احرام چشمانت

غزال تشنه ی لب می رود تا برکه ی لبهایت
هراسان است ! برگردد پلنگ ِ رام چشمانت
·

*** سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:53


تو ماهی بخدا.

ای جان

*** سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 17:00

دوستت دارم زشت.

ارزش دارد
با مانکنی بودن

*** سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 17:05

مــانـده ام ...

آنان کـه به مــن مــی گـویند

نـوشــته هـــایــم زیبــــاســــت ؛

اگـــر چشمان تـو را ببیـنند

چـه خــــواهــند گـفـت ...

ای جان من . من بقربان چشمان یارم بشم. الهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد